Monday, September 2, 2013

Už je to tu... čo si beriem so sebou.

Takže je čas T-9 hodín a ja som sa práve dobalil. Viem, že si so sebou beriem až príliš veľa kravín, ale fakt neviem, čo všetko mi bude treba. Preto dúfam, že po ceste budem schopný niečo vyhodiť, alebo poslať domov a trochu si tým život uľahčiť.

Takto práve vyzerá môj ruksak.

Obsahuje nasledujúce veci v náhodnom poradí:

Ruksak Deuter Aircomfort 65+10
Stan Husky Sawaj Ultralight 2os.
Spacák Deuter Exosphere -4°C
Karimatka ThermaRest Ridgerest Solar
lieky (mamina je zdravotná sestra, takže nemám na výber a beriem si so sebou koktejl na prežitie na Sibíri)
šitíčko + zicherky
plavky
nohavice odopínacie
termo prádlo
boxerky 3x
ponožky 3x
bunda s Goratex
dekovinová bunda (dá sa dobre vrstviť spolu s predchádzajúcou bundou)
lano 12m + HMS skoba (na zavesenie ruksaka niekam na strom ak bude treba, dá sa použiť aj ako žinka)
kus látky na záplaty na nohavice (keď sa prederavia-ostala nejaká látka, keď som si ich dával skracovať)
zimná čiapka (na studené večery, bral som ju iba preto, lebo som mal na ňu miesto)
reflexná vesta
čelovka
vreckový nôž švajčiarsky s pílkou a kliešťami
ruženec od starkej (taká mini okrúhla vec, bez ktorej nás starká nepustí nikdy na žiadne cesty a zatiaľ žijem)
money belt na doklady
pas
poisťovacia karta Allianz
peniaze
mini kalkulačka (na výpočet výmenných kurzov)
bluetooth klávesnica (ak sa bude tento blog ďalej rozvíjať)
kompas
nerezový hrnček 2 dcl
ešus 1,2 L
cestovný príbor
multivitamínové tabletky (ak sa budem zle stravovať, ale mám pocit, že tie opustia ruksak ako prvé)
rýchloschnúci uterák
karty
nožničky na nechty
štople do uší
visiaca zámka
holiaci strojček (tiež tuším, že nebude dlho s nami)
zubná kefka
mydelnička + mydlo
mini peňaženka
Kindle Keyboard 3G (môj miláčik, je v ňom naládovaných okrem kníh aj hafo lonely planet sprievodcov)
varič Biolite Campstove (dík Maťo za donesenie!)
ústna harmonika (toto sme si s Rudom kúpili len tak, pre radosť a nie, ani jeden z nás nevie na to hrať)
káble k elektronike
nabíjačka na foťák
foťák (point and shoot)
16 GB microSD karta do foťáka
nabíjačka na mobil
mobil Samsung Galaxy S3
záložná baterka na mobil
centro fixky 4x (jedna ide dopísať, ale ešte jednu značku zvládne)
igelitové vracia 120 L 8x (keď budeme s Rudom v stane, nevmestia sa nám ruksaky do stanu, tak ich budeme dávať do týchto vriec, nech vonku nenavlhnú)
ziplock sáčky
cestná mapa Európy

Všetko to spolu váži 19 kg. Je to dosť, ale dúfam, že cestou mi z toho bude len ubúdať. :-)

No comments:

Post a Comment